Onze klanten aan het woord

"Bij deze even een bedankje op zijn plaats voor Push 4Care!
Ondanks meerdere keren contact zoeken over het niet goed aan de praat krijgen van het alarmeringsapparaatje voor mijn vader keer op keer netjes te woord gestaan. Bij het terugsturen om te kijken wat er dan mis kon zijn bleek het simkaartje niet goed bevestigd te zijn. Niet bij stil gestaan om dit te controleren maar opgelost door Irmgard van Push4care waarvoor mijn dank. Nu werkt het perfect en kan ik mijn vader gelijk laten weten dat hij zijn alarmering moet opladen als hij dat is vergeten omdat ik daar een melding van binnen krijg. Dank je wel voor je geduld Irmgard en de service die je geleverd hebt na het ‘niet afleveren’  door TNT post.
Dit apparaatje ontzorgt mij en is voor veel mantelzorgers een ideale oplossing. Het geeft mij een goed gevoel aangaande de veiligheid van mijn vader op afstand. Een mooi systeem, iedereen aan te raden, geen maandelijkse kosten en de service, perfect!
Blije dochter - Particulier - December '19


"Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor de vlotte service. Heel fijn dat het allemaal zo snel geregeld werd en dat de knop ook al door u ingesteld was. Omdat de alarmknop al een tijd niet meer functioneerde en wij wekenlang al van alles geprobeerd hadden waren we er wel haast moedeloos van, maar de knop werkte meteen weer. Iedereen blij, en niet in de laatste plaats mijn moeder. Ze voelt zich nu weer een stuk zekerder. "
Fam. Boersma - Particulier - November '19

"Het senioren alarm K4 is een aanwinst voor de alleenstaande vitale senior die een beroep op hulp in de toekomst zoveel mogelijk zelf wil organiseren. Het alarm geeft ook een gevoel van rust bij de familie op afstand. In een woord AANBEVOLEN.

De ondersteuning en advies van Push4Care bij de aankoop en installatie van de apparatuur was prettig."
Fam. Visser - Particulier - April '19

“Wij zijn erg tevreden over de snelle levering en goede service. Mijn moeder is ook tevreden met het EV07ds alarm en daar gaat het uiteindelijk om.” Mevrouw Koppen – Particulier - sept '18

“PUSH4CARE verdient wat mij betreft de ‘warme douche van Kassa’”; Vorige week heb ik een van de persoons alarmen aangeschaft bij Push4Care, de EV07. Push4Care heeft hun uiterste best gedaan om me alles uitteleggen. Uiteindelijk hebben ze het apparaat voor me geïnstalleerd, erg blij mee! Zo kan ik toch mijn hond uitlaten. Ze bleven erg geduldig ondanks de vele telefoontjes, dus verdienen ze wat mij betreft de WARME DOUCHE voor hun goede klantvriendelijkheid, geduld, flexibiliteit en service! -
Ely Steenkuyl-Carranza - Particulier - Mei '18


 “Perfecte service, alles duidelijk uitgelegd en de Push4Care persoons alarmsystemen passen zeer goed in onze woonvoorziening.”
Dhr. D. Piller - Zorg aan Zee Zandvoort - sept '17

“De service van Push4care is prima. De bestelling verloopt makkelijk, snelle levering en snelle reactie op vragen. Mijn ervaring met de Ev07DS is goed. Het is een mooi afgewerkt en doordacht stukje techniek. De ingebruikname is relatief eenvoudig. Er zijn veel opties instelbaar. Het apparaat is voor ouderen eenvoudig te bedienen: de instelling vereist wel een mobiele telefoon, wat voor alleenstaande ouderen misschien lastig kan zijn.”
Dhr. B. Overweg – particulier - okt '17


“De service is prima. Er wordt snel gereageerd op de vragen. We zijn ook tevreden over de EV07. Doet wat er van beloofd wordt. Makkelijk in te stellen met de commando’s. Echter wel enige kanttekeningen. Als je de alarmfunctie, batterijcapaciteit alarm, GPS loyaliteit en de lampjes dag en nacht ingeschakeld laat (dat vinden wij het minimum, de rest gebruiken we niet)  bij een persoon die het apparaat  om 07.00 uur van de lader haalt bij het opstaan en 23.00 uur op de oplader zet bij het naar bed gaan, is de batterijcapaciteit onvoldoende. Wij krijgen dan vaak om 19.00 uur al een alarm sms dat de capaciteit onder de 20% zit. “
Mevr. M. de Gooij - particulier - febr '17