WhatsApp ons, of laat een bericht achter

Al ruim 8 jaar verkoopt Push4Care alarmen voor senioren. Hierbij streven wij naar een grote mate van tevredenheid.

Zaken als; eenvoud, gebruiksgemak, betrouwbaarheid en betaalbaarheid zijn onontbeerlijk om een gerust gevoel te hebben over nog zelfstandig wonende ouder(s) of bekenden. Push4Care wil iedereen de mogelijkheid bieden om eenvoudig, met één druk op de knop, alarm te slaan in onveilige situaties of bij andere calamiteiten. En dit zonder abonnement of andere vaste kosten.

Sommige klanten willen graag via deze pagina hun ervaringen delen en dat stellen wij zeer op prijs. Wilt u ook uw ervaring delen, klik dan hier


Het seniorenalarm van Push4Care is een absolute must-have voor ouderen die zelfstandig willen blijven wonen. Mijn schoonouders zijn er dol op en het heeft hen veel zelfvertrouwen gegeven. Een fantastisch product! Daarnaast was de klantenservice van Push4Care buitengewoon; ze zijn niet altijd bereikbaar maar reageren snel op mijn berichten en zijn vriendelijk en bereid om te helpen bij elke stap van het proces.
Mark Jansen - Amersfoort - Maart '24

Sinds mijn oma het seniorenalarm van Push4Care heeft, slaapt de hele familie beter. We weten dat ze in goede handen is, zelfs als we er niet zijn. Bedankt, Push4Care, voor de gemoedsrust die jullie bieden.

Sarah Bakker - Haarlem - Februari '24

Het seniorenalarm van Push4Care heeft mijn moeder een gevoel van veiligheid gegeven waar we allemaal dankbaar voor zijn. Het is eenvoudig te gebruiken en heeft haar leven echt veranderd ten goede.

Martijn van der Linden - Nijmegen - Januari '24

Mijn vader voelt zich veel zekerder sinds hij het seniorenalarm van Push4Care draagt. Het heeft ons als familie veel gemoedsrust gegeven, wetende dat hij altijd hulp kan krijgen als dat nodig is. De klantenservice van Push4Care was ook geweldig; ze waren vriendelijk en behulpzaam bij het installatieproces en boden continue ondersteuning..

Ingrid Bakker - Tilburg - December '23

Het seniorenalarm van Push4Care heeft mijn grootouders echt geholpen om hun zelfstandigheid te behouden. Ze voelen zich veiliger en wij als familie zijn gerustgesteld dat er altijd hulp beschikbaar is. Bovendien was het contact met Push4Care uitstekend; ze stonden altijd klaar om onze vragen te beantwoorden en gaven duidelijke instructies over het gebruik van het alarm.

Peter de Vries - Den Haag - November '23

Mijn tante was aanvankelijk terughoudend om het seniorenalarm te gebruiken, maar nu kan ze niet meer zonder. Het heeft haar het vertrouwen gegeven om alleen thuis te zijn, en wij zijn gerustgesteld wetende dat ze altijd hulp kan inschakelen als dat nodig is. 
Laura Peters - Utrecht - Oktober '23

Het seniorenalarm van Push4Care heeft mijn opa echt geholpen om zijn onafhankelijkheid te behouden. Hij woont alleen, maar dankzij het alarm voelt hij zich veiliger dan ooit tevoren. Het is geweldig om te zien hoe dit product zijn leven heeft verbeterd.
Tim van Dijk - Rotterdam - September '23

Sinds mijn grootouders het seniorenalarm hebben geïnstalleerd, is er een last van mijn schouders gevallen. Ze kunnen nu met een gerust hart thuis zijn, wetende dat er altijd hulp beschikbaar is als dat nodig is. Dank je wel, Push4Care, voor het bieden van zo'n waardevolle service.
Carla Hendriks - Eindhoven - Augustus '23

Ik kan het seniorenalarm van Push4Care niet genoeg aanbevelen. Mijn moeder voelt zich veel veiliger sinds ze het draagt. Ze is dankbaar voor de gemoedsrust die het haar biedt, en ik ook. Het heeft ons leven echt veranderd ten goede.
Robert Jansen - Amsterdam - Juli '23

Het seniorenalarm van Push4Care heeft mijn vader echt een gevoel van geruststelling gegeven. Hij woont alleen en was bang om te vallen en geen hulp te kunnen krijgen. Maar nu draagt hij het alarm altijd bij zich en weet hij dat er snel hulp komt als dat nodig is. Het heeft zijn zelfvertrouwen enorm vergroot.
Anja de Boer - Groningen - Juni '23

We hebben vorig jaar, voor mijn moeder, een alarm bij push4care gekocht. Na een jaar moest ik het beltegoed opwaarderen. Dat is mij mislukt en het beltegoed ging hierna erg snel op. Ik heb hiervoor Arno van push4care gebeld. Er zat waarschijnlijk een probleempje in de software.

Arno heeft hier geen problemen van gemaakt en me zeer vriendelijk geholpen.
Toen we er samen niet uit kwamen heeft hij me een nieuw alarm opgestuurd en me later weer op weg geholpen, om het alarm weer werkend te krijgen. Omdat ik niet handig ben op dat gebied, heeft hij me ook geholpen om me weer aan te melden bij KPN, zodat ik simpel het beltegoed kan opwaarderen (ongeveer 10 euro per jaar). Ik ben zeer vriendelijk en geduldig geholpen door Arno van Push4care
Anoniem - Voerendal - Mei '23

Ik heb het seniorenalarm nu al een paar maanden en het heeft me al een paar keer gered. Ik ben een beetje onhandig en ben al een paar keer gevallen. Maar elke keer dat ik op de knop drukte, kwam er meteen hulp. Ik voel me veel veiliger nu ik weet dat ik altijd hulp kan krijgen als dat nodig is.
Anoniem - Bussum - Maart '23

Het seniorenalarm heeft mijn moeder veel zelfverzekerder gemaakt. Ze (81) woont alleen en was bezorgd over wat er zou gebeuren als ze zou vallen en niet in staat zou zijn om hulp te krijgen. Maar nu heeft ze het alarm om haar hals en weet ze dat als er iets gebeurt, er meteen hulp komt. Het heeft haar echt geholpen om onafhankelijk te blijven.
Miriam Groote - Huissen - Februari '23

Ik heb onlangs het seniorenalarm voor mijn grootouders gekocht en ze zijn er erg blij mee. Het heeft hun leven veel gemakkelijker gemaakt, omdat ze nu weten dat er altijd iemand beschikbaar is om te helpen als dat nodig is. Ik ben ook blij met de klantenservice van Push4Care. Ze hebben me geholpen bij het installeren van het alarm en hebben al mijn vragen beantwoord.
John Frappen - Arnhem - Januari '23

Ik kan het seniorenalarm niet genoeg aanbevelen. Ik heb het nu al een paar jaar en het heeft me echt geholpen om mijn onafhankelijkheid te behouden. Het is eenvoudig te gebruiken en biedt me gemoedsrust. Ik weet dat als er iets gebeurt, ik meteen hulp kan krijgen. Ik zou het aan iedereen aanraden die een beetje extra hulp nodig heeft.
Mevrouw R. Romein (88) - Maastricht - December '22

Het seniorenalarm is een geweldige investering geweest voor mijn familie. We kunnen nu gerust zijn dat mijn ouders hulp kunnen krijgen als ze het nodig hebben, zelfs als we niet in de buurt zijn. De installatie was eenvoudig en het systeem is gemakkelijk te gebruiken. Het geeft ons allemaal gemoedsrust. Push4Care bedankt voor de service.
Mevrouw R. Jansen - Hoogkarspel - November '22

Topservice van begin af aan. Ook na een probleempje met het kastje.
Anoniem - Sprang-Capelle - Oktober '22

Mijn ervaringen met de klantenservice zijn enorm positief. Vriendelijke, persoonlijke bejegening en adequaat handelen. Zeer snelle reactie, zowel per telefoon als per mail.

Een storing in het alarm ruim drie jaar na aanschaf is op een bijzonder coulante manier opgelost.
Ik beveel dit bedrijf van harte aan. Arno, nogmaals heel veel dank!
WB - Zwijndrecht - Augustus '22

In onze familiekring worden meerdere Push4Care persoonsalarmeringen gebruikt; dit tot volle tevredenheid van zowel de gebruikers als de contactpersonen.
Recent hadden we een klein probleem en hebben we telefonisch contact opgenomen met Push4Care. Ondanks dat de garantieperiode verstreken was, kregen we een onderdeel gratis toegestuurd om het probleem te kunnen verhelpen. Top service!

Familie van Rijn - De Kwakel - Augustus '22

Heel hartelijk dank voor alle hulp en assistentie. Kunnen jullie apparatuur alleen maar hartelijk aanbevelen met en door ook jullie ondersteuning !

De heer J. Schokker - s-Gravenzande - Juli '22

We zijn zeer tevreden over Push4care, dhr. Van Balen is heel vriendelijk legt alles goed uit. In tegenstelling tot veel andere persoonsalarmering hoeft er geen abonnement van €22.95 bij. Het enige is een telefoonabonnement (bij 4G) bijvoorbeeld van Ben.nl 6 euro. 
Het apparaat is v.a. € 135, 00 en het aansluiten kunt uzelf maar dhr. Van Balen kan dit ook verzorgen voor €25.00 heel goede service. Alle nrs worden dan geprogrammeerd,
We hebben er 2 genomen in combinatie met een duo SIMkaart van KPN want één voor de dag en één voor de nacht omdat er een valdetectie op zit, dit is voor de nacht ook nodig. Beste koop van 2022!
Mevrouw H. Groote - Groningen - Juli '22

Hallo medewerkers van Push4care, Arno
Ik heb 2 weken geleden een alarmknop ( P4C inclusief oplaadstation) gekocht voor mijn moeder. Ik heb het door jullie laten installeren en wij zijn zeer tevreden. Ik had later nog een vraag en werd erg vriendelijk te woord gestaan. Het kastje van het alarm wat mijn moeder om haar hals heeft is klein en toch heel duidelijk. 1 grote knop om alarm te maken. We hebben het getest en als mijn moeder alarm maakt belt hij als eerste mij. Mijn moeder hoort duidelijk dat de 1ste contact persoon gebeld wordt. Heel erg duidelijk heb ik contact met mijn moeder. Voor ons als kinderen en zeker voor mijn moeder een erg veilig idee dat ze ten alle tijden alarm kan maken. Want vaak in een paniek situatie weet je misschien niet snel iemand te bellen en met 1 druk op de knop maak je alarm en krijg je een vertrouwde stem aan de telefoon. Daarbij krijg ik ook meteen een SMS met de locatie waar mijn moeder zich bevind. We zijn SUPER tevreden en kunnen het iedereen aanraden. Met vriendelijke groet,
Heidi van der Heijden - Beek en donk - Juli '22

Hallo, bedankt voor de leuke attentie!

Ik vind dat jullie een goed voorbeeld is van hoe je een negatieve koopervaring in een positieve kunt veranderen. Ik heb inmiddels al een aantal mensen verteld van jullie product en ik hoop dat jullie daar nog
nut van mogen ondervinden in de toekomst. Met vriendelijke groeten,
Anoniem - Particulier - Juli '22

"De beschadiging van het toestel zal onderweg gebeurd zijn. Een zwaarder pakket is op de enveloppe gegooid of iets dergelijks, maar desondanks heeft Push4care het toestel op hun kosten gerepareerd.
Chapeau!!! Vanaf 2019 gebruiken we dit alarmtoestel. Het heeft altijd goed gewerkt en het belangrijkste is, dat het G.S.M. systeem goed werkt. Gealarmeerd worden waar je ook bent, geeft een geruststellend gevoel.
Ik kan iedereen dit systeem aanraden .Dank voor jullie snelle service en het attente aanbod. Op de televisie las ik dat jullie de activiteiten hebben uitgebreid in de zorgsector. Veel succes ermee.
Edmee en Paul Duynstee - Particulier - Juni '22

"Zeer tevreden over Push4care. Uitstekende service. Ons systeem is inmiddels wat ouder. Desondanks werden wij uitstekend geholpen bij het verkrijgen van additionele accessoires."

De heer Dave Oberweis - Particulier - Juni '22


"Zeer tevreden over het apparaatje. Geen abonnement en geen tussenkomst van alarmcentrales. Ideaal! Precies dat wat nodig is. Service uitstekend. Er was een probleempje met het apparaat. Is snel en zonder kosten verholpen."
Mw. E. S. - Particulier - Oktober '20

“Geheel onverwacht en snel was een systeem nodig om mijn omgeving te waarschuwen voor bepaalde situaties. Door snel schakelen met Push4care was de P4Care-07EV beschikbaar. Goede uitleg en flexibiliteit. Aanrader Top."
Frank uit Breda - particulier - juni '20 

"Het senioren alarm K4 is een aanwinst voor de alleenstaande vitale senior die een beroep op hulp in de toekomst zoveel mogelijk zelf wil organiseren. Het alarm geeft ook een gevoel van rust bij de familie op afstand. In een woord AANBEVOLEN.

De ondersteuning en advies van Push4Care bij de aankoop en installatie van de apparatuur was prettig."
Fam. Visser - Particulier - April '19

“Wij zijn erg tevreden over de snelle levering en goede service. Mijn moeder is ook tevreden met het EV07ds alarm en daar gaat het uiteindelijk om.”

Mevrouw Koppen – Particulier - sept '18

“PUSH4CARE verdient wat mij betreft de ‘warme douche van Kassa’”; Vorige week heb ik een van de persoons alarmen aangeschaft bij Push4Care, de EV07. Push4Care heeft hun uiterste best gedaan om me alles uitteleggen. Uiteindelijk hebben ze het apparaat voor me geïnstalleerd, erg blij mee! Zo kan ik toch mijn hond uitlaten. Ze bleven erg geduldig ondanks de vele telefoontjes, dus verdienen ze wat mij betreft de WARME DOUCHE voor hun goede klantvriendelijkheid, geduld, flexibiliteit en service! "
Ely Steenkuyl-Carranza - Particulier - Mei '18

“Perfecte service, alles duidelijk uitgelegd en de Push4Care persoons alarmsystemen passen zeer goed in onze woonvoorziening.”
Dhr. D. Piller - Zorg aan Zee Zandvoort - sept '17

“De service van Push4care is prima. De bestelling verloopt makkelijk, snelle levering en snelle reactie op vragen. Mijn ervaring met de Ev07DS is goed. Het is een mooi afgewerkt en doordacht stukje techniek. De ingebruikname is relatief eenvoudig. Er zijn veel opties instelbaar. Het apparaat is voor ouderen eenvoudig te bedienen: de instelling vereist wel een mobiele telefoon, wat voor alleenstaande ouderen misschien lastig kan zijn.”
Dhr. B. Overweg – particulier - okt '17

“De service is prima. Er wordt snel gereageerd op de vragen. We zijn ook tevreden over de EV07. Doet wat er van beloofd wordt. Makkelijk in te stellen met de commando’s. Echter wel enige kanttekeningen. Als je de alarmfunctie, batterijcapaciteit alarm, GPS loyaliteit en de lampjes dag en nacht ingeschakeld laat (dat vinden wij het minimum, de rest gebruiken we niet) bij een persoon die het apparaat om 07.00 uur van de lader haalt bij het opstaan en 23.00 uur op de oplader zet bij het naar bed gaan, is de batterijcapaciteit onvoldoende. Wij krijgen dan vaak om 19.00 uur al een alarm sms dat de capaciteit onder de 20% zit.“
Mevr. M. de Gooij - particulier - febr '17


Veelgestelde vragen

   VERGELIJK DE MODELLEN


Klik hier om alle (technische) specificaties te bekijken van de P4C-Q3 en de P4C-Q7 

   CADEAUTJE MET BETEKENIS

 
Push4Care ondersteunt alle lange tijd de strijd tegen dementie door de Stichting Alzheimer Nederland te steunen.

Bij elke bestelling ontvangt u nu van ons een gratis vergeet-mij-nietje speldje. vergeet-mij-nietje

Op deze manier helpen we onderzoek te financieren en voorlichting te geven, met als doel een toekomst zonder deze verwoestende ziekte.

Ons kleine gebaar draagt een diepgaande boodschap van solidariteit en hoop. Het staat symbool voor onze verbintenis om mensen met dementie en hun naasten niet te vergeten, zelfs niet in de moeilijkste tijden.

Het team van Push4Care gelooft dat het delen van dit symbool niet alleen bewustwording creëert, maar ook een gevoel van verbondenheid en steun teweegbrengt.