Garantie Push4Care

U heeft het eerste jaar volledige garantie op uw aankopen, zolang u onze producten heeft gebruikt volgens de richtlijnen in de handleiding die u van ons heeft ontvangen na aankoop en de apparatuur niet ondeugdelijk heeft gebruikt.

Is het eerste jaar verlopen dan heeft u nog recht op fabrieksgarantie. Dit betekent dat mocht u een product hebben dat defect is gegaan, wij de onderdelen, mits voorradig of bestelbaar, voor u vervangen. Verzendkosten komen voor uw rekening.

Neem contact op met de klantenservice in het geval van defecte artikelen. Wij laten u weten of u wellicht (tijdelijk) een vervangend exemplaar kunt verwachten of dat de betalingsverplichting komt te vervallen en een eventueel betaald bedrag wordt teruggestort.


NB - Schade door ondeugdelijk gebruikt wordt niet vergoed.
- Breuken in snoeren vallen niet onder de garantie ivm het dagelijks gebruk.
- simkaarten vallen NIET onder onze garantie, ga hiervoor naar KPN

Mocht u vragen hebben of wilt u aanspraak maken op de garantie, dan kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@push4care.nl of 085-4015433




Omruil - Proefperiode - 14 dagen bedenktijd

Wij begrijpen dat een personenalarm of seniorenalarm, moet aansluiten op de behoefte en dagelijks gebruik van de gebruiker. Vandaar dat u onze alarmen 2 weken, gerekend vanaf uw besteldatum, kunt uitproberen:

  • Past het systeem niet helemaal bij uw specifiek gebruiks situatie dan kunt u het systeem omruilen: , dan kunt u binnen 14 dagen, in overleg met ons, de goederen, in originele staat en verpakking omruilen voor een ander door ons geleverde systeem. Het verschil in aankoopbedrag wordt dan verrekend, zodra wij uw systeem hebben ontvangen.
  • Is het systeem toch niet helemaal wat u verwachtte, dan kunt u binnen 14 dagen, in overleg met ons, de goederen, in originele staat en verpakking retour sturen naar ons adres: Oud Antwerpsepostbaan 96, 4744RG BOSSCHENHOOFD.

Na ontvangst van uw alarm, maken wij het bedrag van uw aankoop, minus de eventuele simkaart of diensten, etc. over op het bij ons bekende bankrekeing. De verzend kosten zijn dan wél voor uw rekening. U dient uw systeem retour te sturen naar het adres: Oud Antwerpsepostbaan 96, 4744RG BOSSCHENHOOFD. Deze verzend kosten zijn voor uw rekening.

Let op!: Simkaarten worden niet retour genomen, mits deze niet zijn gebruikt, nog in de originele verpakking zitten.