Kan ik een spoedaansluiting aanvragen?
Wij leveren de producten van PUSH4CARE binnen enkele dagen gebruiksklaar bij u thuis. U dient alleen zelf de telefoonnummers er nog in te zetten. Wilt u dat wij dit voor u doen dan kunt u gebruiken maken van onze installatieservice.
Is er spoed bij uw bestelling gebaat, neemt u dan alvorens u besteld óók telefonisch contact met ons op; wij kijken dan met u mee of het product op voorraad is en wat de verwachtte afleverdatum gaat zijn. Dit kan soms binnen 24 uur geregeld zijn!
Wat is de levertijd van een senioren- of persoonsalarm?
Uw bestelling wordt meestal binnen 2-3 werkdagen bezorgd, mits anders aangegeven op de site bij het desbetreffende product.
Voorwaarden - Levertijden zijn een gemiddelde / indicatie - Tijden zijn niet bindend - Bezorging via PostNL, u ontvangt een track en trace code per mail na verzending - Vertraging in levertijd is geen reden voor ontbinding van de order - PUSH4CARE is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen of kwijt geraakte post bij PostNL
Wat zijn de verzendkosten?
Verzending binnen Nederland
Bij een bestelling boven de € 125,- is verzending gratis. Bij een bestelling daar onder wordt er € 7,95 verzendkosten in rekening gebracht. Dit geldt ook voor België.
Verzending andere landen
Afhankelijk per land, gewicht en grootte, op aanvraag.
Kan ik een verschillend verzend- en afleveradres aangeven?
Ja hoor dat kan; In uw account op onze website, onder de knop 'Mijn Adressen' kunt u meerdere adressen invoeren.
Deze kunt u ook nog wijzigen en nieuwe aanmaken, in stap 3 van uw de bestelling en kiezen welke als aflever- en welke als factuuradres gebruikt dient te worden.
TIP Vergeet niet op 'bijwerken' te klikken na uw aanpassing
Kan ik een bestelling ook retourneren of omruilen?
Ja dat kan. Wettelijk heeft u 14 dagen 'bedenktijd'.
Dus mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn over de geleverde goederen, maar daar gaan wij niet van uit, dan kunt u binnen 14 dagen, in overleg met ons, de goederen, in originele staat en verpakking, retour sturen naar ons adres:
Push4Care
Oud Antwerpsepostbaan 96
4744RG BOSSCHENHOOFD
Wij maken dan het bedrag van uw aankoop, minus de eventuele simkaart etc. over op het bij ons bekende bankrekening.
De verzendkosten zijn voor uw rekening.
Garantie op de door Push4Care geleverde producten
U heeft het eerste jaar volledige garantie op uw aankopen, zolang u onze producten heeft gebruikt volgens de richtlijnen in de handleiding die u van ons heeft ontvangen na aankoop en de apparatuur niet ondeugdelijk heeft gebruikt.
Is het eerste jaar verlopen dan heeft u nog recht op fabrieksgarantie. Dit betekent dat mocht u een product hebben dat defect is gegaan wij de onderdelen, mits voorradig of bestelbaar, voor u vervangen. Verzendkosten komen dan wél voor uw rekening.
Neem contact op met de klantenservice in het geval van defecte artikelen. Wij laten u weten of u wellicht (tijdelijk) een vervangend exemplaar kunt verwachten of dat de betalingsverplichting komt te vervallen en een eventueel betaald bedrag wordt teruggestort. Schade door ondeugdelijk gebruikt wordt niet vergoed.
Mocht u vragen hebben of wilt u aanspraak maken op de garantie, dan kunt u contact opnemen met ons opnamen via klantenservice@push4care.nl of 085-4015433